Konferencijoje „Full digital“ – rinkodaros pranašystės 2020-iesiems

Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ šiemet ruošiasi dvigubai didesniam dalyvių antplūdžiui. Organizatoriai patvirtino, kad dėl to konferencija kelsis į naujas erdves, tačiau praėjusiais metais pasiteisinęs renginio formatas – nesikeis.

„Praėjusiais metais įsitikinome, kad tokio formato marketingo konferencijos Lietuvoje labai reikia. Renginį pakartoti motyvavo ir teigiami dalyvių bei pranešėjų įvertinimai“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas vienas iš „Full digital“ organizatorių, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

Pernai paskutinį bilietą į konferenciją jos organizatoriai pardavė iki renginio likus beveik dviem savaitėms, todėl šiemet, pakeitus konferencijos vietą, tikimasi sulaukti ir gerokai daugiau dalyvių.

„Ko tikrai nekeisime – tai konferencijos formato. Esu tikras, kad didžioji dalis konferencijos dalyvių šį renginį rinkosi dėl kokybiško ir aktualaus turinio, nes vos per vieną dieną buvo galima išgirsti net 24 glaustus, į 12 minučių „telpančius“, pranešimus“, – patvirtino A. Žakas.

Toks pranešimų formatas, anot organizatoriaus, padeda per gana trumpą laiką gauti didelį kiekį naudingos informacijos ir ją panaudoti planuojant kitų metų skaitmeninės komunikacijos veiksmus.

„Full digital“ konferencija skirta marketingo vadovams, vadybininkams ir koordinatoriams. Visiems, kam rūpi ateinančių metų įmonės skaitmeninė komunikacija.

Šįmet „Full digital“ konferencija tikisi sudominti 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų, kuriuos vienija visiems svarbus klausimas – „Ką daryti kitais metais?“.

„Metų pabaigoje marketingo ir komunikacijos skyriai dėlioja paskutinius akcentus kitiems metams. Todėl mūsų tikslas konferencijoje suburti savo sričių specialistus, kurie pasidalintų įžvalgomis, kas kitąmet bus aktualiausia“, – pasakojo vienas iš organizatorių.

Visą pranešėjų sąrašą organizatoriai planuoja paskelbti dar iki vasaros pabaigos. Jau žinoma, kad savo patirtimi konferencijoje dalinsis „Havas grupės“ Lietuvoje vadovas Šarūnas Mikelevičius, „Goodone“ vadovas Tomas Varnas, „Havas grupės“ skaitmeninės rinkodaros strategas Edgaras Petručionis, „Arena“ media strateginio planavimo skyriaus vadovas Dalius Dulevičius, „Idea Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, „Influenceriai.lt“ vadovė Laura Aleksandravičė ir „Socialus marketingas“ komandos nariai Arijus Žakas, Aidis Dalikas bei Simona Vilkaitė – Marcinkevičė.

„Full digital“ konferencija įvyks šių metų spalio 29 dieną Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.