Tyrimas Lietuvoje atskleis, kaip dirba socialinių tinklų administratoriai

Socialiniai tinklai šiandien yra neatsiejami ne tik nuo žmonių tarpusavio bendravimo, bet ir nuo verslo komunikacijos. Kone kiekviena įmonė ar prekių ženklas turi po „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ar kito socialinio tinklo paskyrą. Už jų slepiasi socialinių tinklų administratoriai, kurių Lietuvoje priskaičiuojama per 150 tūkstančių. Kas jie tokie ir kokias strategijas jie taiko?

Šie ir dar daugiau faktų bus atskleisti atlikus išsamų Lietuvos socialinių tinklų administratorių veiklos tyrimą, inicijuojamą skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ ir socialinių tinklų planavimo įrankio „Kontentino“.

Tyrimo rezultatai bus pristatyti jau šių metų spalio 29 d. vyksiančios skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijos „Full Digital“ metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Sunku patikėti, bet „Facebook“ duomenimis, Lietuvoje turime per 150 tūkstančių žmonių, administruojančių bent vieną šio tinklo puslapį. Natūralu, kad skiriasi kiekvieno puslapio valdymas, priežiūra, turinys ir biudžeto planavimas. Todėl tyrimas parodys, kas būdinga mūsų rinkai, kokios tendencijos vyrauja ir kokių įžvalgų galima pastebėti“, – sakė vienas iš konferencijos „Full Digital“ organizatorių, agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

Jis pastebi, kad socialinių tinklų administravimu rūpinasi ir įmonių darbuotojai, ir laisvai samdomi specialistai, ir agentūros. Skiriasi ir administratorių funkcijos: vieni tik rašo žinutes, kiti planuoja reklamą ar kuria vizualus.

„Vieno teisingo atsakymo, kaip sėkmingai administruoti socialinius tinklus ar kokias sumas skirti reklamai – nėra, kiekvienas atvejis yra unikalus. Tačiau socialinių tinklų administratorių tyrimas dėl to ir bus naudingas, galėsime realistiškai įvertinti dabartinę situaciją“, – sakė A. Žakas.

Anot jo, įdomiausia bus sužinoti, kiek vidutiniškai paskyrų valdo vienas socialinių tinklų administratorius, kokiam tikslui naudojami skirtingi tinklai, kokiu dažnumu leidžiami įrašai ar kokio tipo (tekstinės, vaizdo, garso ar kt.) žinutės yra populiariausios.

Taip pat tyrimo metu bus nustatyta, kam išleidžiama didžioji dalis reklamos socialiniuose tinkluose biudžeto, su kokiais iššūkiais dažniausiai susiduriama ir kaip matuojami rezultatai.

„Visi žino, kad norėdami išlaikyti ryšį su savo vartotojais, verslai privalo būti savo klientų lankomuose kanaluose ir komunikuoti jiems aktualią informaciją. Tačiau to neužtenka – svarbu turėti strategiją ir nuosekliai jos laikytis“, – patarė A. Žakas. Jei administruojate bent vieną socialinių tinklų paskyrą, tyrimo anketą galite užpildyti čia.